poniedziałek, 22 lutego 2010

Éric-Emmanuel Schmitt — Oskar i pani Róża Bo fakt, że to nie sztuka mieć dzieci, ale trzeba jeszcze mieć czas, żeby je wychować.

Czasem zwyczajnie nie miałam wyjścia i Borys chcąc,nie chcąc szedł ze mną do pracy.Początkowo pierwsza godzina upływała na zabawie i oglądaniu bajek.Więc mogłam zająć się swoimi sprawami...Ale później,bywało różnie.Bieganie po biurze,pukanie do innych.Ogólnie jak to mówi moje dziecko"Mamo okrutna nuda!"I wpadłam na pomysł.Zaprosiłam syna do pracy .Tak,tak! Przystawiał pieczątki,rysował swoje projekty i mogliśmy siedziec tak godzinami.I myślę teraz, że mądrze powiedział Monteskiusz"Rodzice zaszczepiają swoim dzieciom nie swą inteligencję, lecz swe namiętności."

Photo by Gontarz


19 komentarzy:

  1. Ach cudny synek.I juz rozwija swe umiejetnosci.
    Brawo dla mamy.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...i tu się zgodzę w 200 %...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu ,jak widzisz -dałam radę.Dzięki serdeczne za pomoc(;

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niesamowitego synka! Gratulacje ;-) Cieszę się, że się odezwałaś, bo byłam raz tutaj ale zgubiłam tego bloga w gąszczu. Teraz mi nie uciekniesz....

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie da się ukryć ,że jest to jakiś sposób:)))Ja swoje dzieci też wyzyskiwałam, ale prace do domu zabierałam ...po pracy i już w domu pieczątki stawiały- też bardzo to lubiły:)))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi,
    and thank you for your sweet comment on my side. you have a lovely blog and i have put your blog on my blog list so that i can find my way back...

    wish you a lovely day...
    many warm hugs
    Elin

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak pomysłowe mamusie ;) Zawsze znajdą lekarstwo na nudę :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz uroczego synka :)
    Praca plus dziecko,nie zawsze idą w parze,ale jak widać nic nie stoi na przeszkodzie aby to zmienić!

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  9. :) ja sobie tego w moim wykonaniu (i mojej dwójki) nie wyobrażam :D ale ... miałabym niezłe sprzątanko potem... u nas dużo farby się zużywa :D jednak wolę sprzątać w domu

    OdpowiedzUsuń
  10. Your blog is excellent and your boy one of the most beautiful I've seen! Hope it's ok that I add you to my 'love love love' list! Thank you for your sweet comment.

    Agneta, Sweden

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh your little boy is beautiful! Beautiful! Lovely to meet you! A-M xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you for your sweet comment in my blog. You have a lovely home and a lovley blog!

    XOXO Nicky :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you so much for your nice comment on my blog!
    I love your blog! Your son is so beautiful!
    I also will visit your blog frequently!
    xx
    Greet

    OdpowiedzUsuń
  14. Good evening,
    I thank you for your comment on my blog, I am happy that you like it! I looked at your site and I'm fascinated, can I watched the news?
    PS: The wallpaper with orchid is beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh how gorgeous!

    Thank you so much for your comment, you have a lovely blog, I will be back to say hello.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for your comment on my blog and her is the link of the website PIP
    http://www.pipstudio.com/nl
    They have beautiful things on their site.
    Have a nice day and lovely greets from Mea

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za milutki wpis na moim blogu.U mnie chwilowa posucha blogowa,z racji fragmentarycznej przeprowadzki.Uwielbiam Twoje zdjęcia!!a nad to główne mogłabym patrzeć godzinami!!pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje wspomnienia z dzieciństwa tez wiążą sie z przebywaniem w pracy u mojej mamy. Do dziś są to bardzo radosne, pouczajace i bogate w wydarzenia wspomnienia!
    Cieszę się, że "wpadlam" na Twoj blog. Z wielkim zainteresowaniem czytam Twoje posty!!!
    Gratuluję wspanialego syna!!!
    Virginia

    OdpowiedzUsuń
  19. wszyscy zachwycają się synkiem. A ja ( męska część naszego bloga) zachwycam się piękną mamą ....

    OdpowiedzUsuń