wtorek, 30 listopada 2010

Przedmiot niecodziennego użytku

Są przedmioty, które służą tylko ozdobie ale też takie które pełnią różne funkcje. Szczerze, lubię jedne i drugie.Ale pod warunkiem ,że maja w sobie to coś! To coś określa je przedmiotami ciekawymi, ładnymi ,innymi i często niepowtarzalnymi.
Każdy z tych przedmiotów pochodzi z zupełnie innego miejsca a nawet zakątka świata. To wieloletnia zbieranina która cieszy oko (:

A czy Wy dziewczyny, macie w domu takie przedmioty z którymi byście się nie rozstały lub takie które przywodzą na myśl miłe wspomnienia?

11 komentarzy:

  1. A mamy, pewnie, ze mamy:))))
    Figurki porcelanowe na przyklad:) Te naprawde cenne, sprzed stukilkudziesieciu lat mieszam z calkiem wspolczesnymi, sygnowane z tymi bezmarkowymi...musza miec jednak wlasnie to...cos. Podobnie, jak piekne przedmioty cieszace oko, ktore dzis zaprezentowalas:)
    Pozdrawiam cieplutko
    P.S Odnosnie starego tematu:
    Zapachy podzielone mam na zimowe i "pozostale"
    zimowe to.. Lolita Lempicka (od 10 lat zuzylam...no nie wiem moze litr)
    Versace Woman
    Chloe - z rozowa wstazka
    Gucci brazowe z "wisiorkami"
    J.P. Gaultier - Madame
    Chanel Mademoiselle
    Letnie
    numer jeden to Gucci Flora
    Armani Diamonds
    D&G 18 La Luna oraz 3 Imperatricce
    Bvlgari Omnia
    inne byly zakupem "sezonowym", tzn, gdy flaszeczka sie skonczyla...wowczas i milosc wraz z nia:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takich przedmiotów sporo. Bez nich czułabym się "jak bez ręki". Mają wartość sentymentalną.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, na pewno kazda z nas ma takie przedmioty...
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ,mam takie przedmioty ale nie powiem głosno co to!!! hehe...
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne i gustowne przedmiociki.
    A takie sentymentalne ma na pewno kazda z nas.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przywiazuje do rzeczy sie w jakis szczcegolnie emocjonalny sposob,mam sporo rzeczy ktorych bym nigdy nie wyrzucila,bo sa po prostu piekne niektore mniej niektore wiecej wartosciowe,ale dla mnie osobiscie nie wiaza sie z nimi zadne wspomnienia, dziekuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hallo Pat! Hmmm... Czy ja wiem Czasem sa to przedmioty, ktore nie maja jakies wartosci, ale dla mnie sa specjalne. Nie lubie rzeczy super wartosciowych, bo zmieniam czesto dekoracje, ktore ciesza moje oko. Ale nie powiem, mam swoje tez ulubione od lat.
    Twoje gadzety sa bardzo dostojne... Ladne!

    Pozdrawiam !
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę ,że każdy dom kryje w sowich zakamarkach, sentymentalne przedmioty.Mam takich skarbów kilka np. świecznik który bardzo dawno temu podarowała mi przyjaciółka.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Your blog is like a sensual puzzle, and I just love your taste! Thanx for comments & for being there in my blog world !!!

    And don't forget this.....

    Never worry about the size of your Christian tree. In the eyes of children, they are all 30 feet tall.....

    Peace & Love

    Agneta

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj,mam takich przedmiotów aż za dużo. Wiele z nich upycham w przepastne szafy. A Odys już dawno przestał przywozić pamiątki ze świata.Nasz dom musiałby być gumowy ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. very lovely decorations
    metal/pewter bucket would be great to chill the champagne.
    X
    V

    OdpowiedzUsuń